Novinky zo siete VALETIN a online videa
Milí priatelia,
Toto je prvý blog ktorý bude vychádzať na pravidelnej báze, a budeme sa snažiť Vám v ňom prinášať novinky zo siete VALETIN a online videa. Blog nájdete na adrese blog.valetin.sk a budeme radi ak sa prihlásite k jeho odberu e-mailom. Formulár nájdete dole na tejto stránke.
NOVÍ PARTNERI
Odkedy sme Vás s platformou VALETIN prvý krát navštívili, pribudlo do platformy niekoľko nových portálov (diva.sk, najmama.sk, zive.sk, topspeed.sk, banoviny.sk, europa2.sk, jemne.sk, vlna.sk, antenarock.sk, ...). Aktuálny zoznam všetkých portálov zapojených do platformy nájdete tu.
NIEKOĽKO ČÍSIEL
VALETIN vznikol pred viac ako rokom a za tú dobu sme dokázali doručiť viac ako 170 miliónov cielených videoreklamných impresií, spolu na viac ako 40 portáloch. Pri preroll spotoch sme zaznamenali 82,4% a pri midroll spotoch až 95,5% dopozeranosť spotov. Najpoužívanejšiou stopážou bol 20 sekundový spot. Najväčší dopyt po videoinventory bol ako už býva zvykom od Septembra do Decembra.
CALL TO ACTION BUTTON
Aktuálne sme pre Vás pripravili a otestovali novinku v podobe call to action buttonov ktoré Vám vieme umiestniť do spotov for free. Jedná sa o klikateľnú vrstvu nad plochou reklamného spotu, ktorá môže obsahovať obrázok a text a mať samostatný preklik (iný ako spot). Takéto plochy sú ideálne na doplňujúce informácie ktoré spot neobsahuje, a sú vhodné na ďalšiu akciu (napr. spot na model auta + call to action button s výzvou a preklikom na objednanie sa na predvádzaciu jazdu).
Technické parametre Call to action buttonu:
Rozmer obrázka: 80x45px (16:9), alebo 60x45px (4:3)
Hlavný text: max 25 znakov vrátane medzier
Doplňujúci text: max 25 znakov vrátane medzier
Text v tlačidle: max 15 znakov vrátane medzier
Takéto buttony Vám vieme umiestniť do spotu až štyri naraz (vpravo hore, vpravo dole, vľavo hore, vľavo dole). Buttony vedia byť zrolované, alebo naopak celé viditeľné. Umiestnenie takejto klikateľnej plochy dokáže zvýšiť CTR kreatívy až o 300%.
NOVÉ CENY
Od Júna zrovnávame ceny PREROLLOV a MIDROLLOV a to tak, že ceny midroll spotov znižujeme na ceny preroll spotov.
Už čoskoro sa chystáme na jeden zaujímavý test, ale o tom až nabudúce. Veríme že nám zachováte priazeň a tešíme sa pri ďalšom blogu.
PS: Nezabudnite sa prihlásiť na odber blogu cez newsletter.